ända gången jag backar är när jag tar sats.

Kom nyss hem från skolan har gjort nationelt prov i svenska i dag tror det gick bra kändes som det får gå på magkänslan,så fick vi sluta tidigare det är tummen upp för det! vet inte ricktigt vad jag ska göra ska kanske va med tom får se hur det blir? om jag inte ska det fundera jag på dra ut och springa,skulle facktiskt vara rätt så uppfriskande efter att sutit en hel dag i skolan eller bara ligga inne och kolla på bra filmer skulle också vara väldigt skönt få se hur det blir,men nu ska jag ta något att äta.
random bild hatar bildlösa inlägg.

Kommentarer
Postat av: Rebecka Eriksson

Sv; Jag hoppas att det gick bra. Jag skulle säga ett VG. Själv då? (:

2012-02-07 @ 16:12:42
URL: http://rebeckae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0